اخبار مهم

بیانیه نفس تازه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری

وظیفه خود می‌دانیم از تمامی عزیزانی که در راستای استمرار تلاش‌ها و خدمات دولت شهید رئیسی عزیز، در راستای حمایت از دکتر سعید جلیلی فعالیت نمودند تشکر نماییم و ان‌شاءالله که این فعالیت‌ها مورد رضایت پروردگار بخشاینده مهربان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
۱۶ تیر ۱۴۰۳
72 بازدید
نویسنده : نفس تازه
کد مطلب : 3240

بسم‌الله الرحمن الرحیم
و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین

اکنون که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران با مشارکت قریب به ۵۰ درصدی مردم عزیز برگزار گردیده است بر خود لازم می‌دانیم از آحاد شرکت‌کنندگان در انتخابات که علی‌رغم تمام کاستی‌ها و دشواری‌ها و مشکلات پای انقلاب خود ماندند و امیدوارانه برای آبادانی ایران فردا در این عرصه حضور یافته و دعوت رهبر فرزانه انقلاب را لبیک گفتند تشکر و قدردانی نماییم.
همچنین به رئیس‌جمهور منتخب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان و طرفداران ایشان تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال توفیقات روزافزون ایشان را در خدمتگزاری به مردم شریف ایران را مسئلت می‌نماییم و در این مسیر روشن آماده حمایت و همکاری و مشارکت هستیم.
همچنین وظیفه خود می‌دانیم از تمامی عزیزانی که در راستای استمرار تلاش‌ها و خدمات دولت شهید رئیسی عزیز، در راستای حمایت از دکتر سعید جلیلی فعالیت نمودند تشکر نماییم و ان‌شاءالله که این فعالیت‌ها مورد رضایت پروردگار بخشاینده مهربان قرار گیرد.
نفس تازه همچنان به تلاش‌های خود در اعتلای ایران اسلامی ادامه خواهد داد.

والسلام علیکم

نفس تازه
nafasetaze.ir

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x