اخبار مهم
ماجرای دو شرکت با یک کد پستی مشترک !

واکنش برنامه «میدون» به انتشار یک مطلب + سند

مجموعه میدون نسبت به ادعای ادرس پستی یکسان با شرکت واگذار کننده شاسی بلند واکنش نشان داد.
اشتراک گذاری
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
269 بازدید
منبع : نفس تازه
کد مطلب : 2948

به گزارش نفس تازه به نقل از تسنیم ، مجموعه میدون نسبت به ادعای ادرس پستی یکسان با شرکت واگذار کننده شاسی بلند واکنش نشان داد.

تسنیم می نویسد: در پاسخ به نشر اکاذیب و دروغ پراکنی مجدد رسانه‌های معاند از جمله اینترنشنال و منوتو درباره برنامه میدون و سیاه نمایی که وظیفه ذاتی آنهاست، مجموعه «میدون» بر خود لازم دانست توضیحاتی ارائه دهد:

مؤسسه حامی کسب و کار میدان در سال ۱۳۹۸ به آدرس منتشر شده در ساختمانی ۷ طبقه و ۲۸ واحدی مستقر شد که قبل از آن شرکت‌ها و مؤسسات دیگری در آن ساختمان مستقر بوده‌اند و این موضوع هیچ ارتباطی با این مؤسسه ندارد. جالب آنجاست که «میدون» در طبقه ۶ مستقر بوده و آدرس شرکت مذکور طبقه ۵ است.

اما مطلبی که در رسانه ها منتشر شده بود از تشابه کدپستی این دو شرکت پرده برداشته بود؛ نکته ای که مجموعه میدون آن را قویا تکذیب کرده است.

 

بررسی صحت و سقم ادعای برنامه میدون براساس آگهی های رسمی

 

در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ براساس آخرین آگهی رسمی شرکت رادین مبین غرب آدرس شرکت از سعادت آباد به محله توحید به آدرس ثبتی طبقه ۵ واحد۵۰۱ – کدپستی ۱۴۵۷۸۸۷۳۹۱ انتقال یافته است.

به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳/۰۶/۱۳۹۷ تصمیمات ذیل اتخاذ شد: ۱ ـ محل شرکت در واحد ثبتی تهران به آدرس استان تهران ـ شهرستان تهران ـ بخش مرکزی ـ شهر تهران ـ محله توحید ـ خیابان توحید ـ خیابان نیایش شرقی ـ پلاک ۳۷ ـ طبقه پنجم ـ واحد ۵۰۱ کدپستی ۱۴۵۷۸۸۷۳۹۱ تغییر یافت و ماده مربوطه در اساسنامه بشرح فوق اصلاح گردید.
پ۹۷۰۶۲۶۳۴۰۳۱۰۵۳۱  اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری

۲۴ تیرماه ۱۳۹۸ –  آگهی رسمی برنامه میدون – اولین آدرس ثبتی طبقه ۵ واحد۵۰۱ – کدپستی ۱۴۵۷۸۸۷۳۹۱

تاسیس موسسه غیرتجاری حامی کسب و کار میدان درتاریخ ۲۴/۰۴/۱۳۹۸ به شماره ثبت ۴۷۶۹۹ به شناسه ملی ۱۴۰۰۸۴۷۰۳۷۸ ثبت و امضا ذیل دفاترتکمیل گردیده که خلاصه آن به شرح زیر جهت اطلاع عموم آگهی میگردد . موضوع : انتقال دانش فنی ، برگزاری همایش و سمینار عمومی و تخصصی ، برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی و مهارتی ، ارائه مشاوره و خدمات در زمینه کسب و کار‌های خرد و کوچک جهت هم افزایی و مشارکت و معرفی و شناسایی و پشتیبانی شرکت‌های در زمینه کسب و کار خرد و کوچک ، پژوهش و ارائه خدمات مطالعه و ارزیابی و ارائه خدمات فضای مجازی ، طراحی اپلیکیشن و ارائه خدمات در بستر وبسایت ، اخذ و اعطای نمایندگی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی اخذ وام و تسهیلات بانکی به صورت ارزی و ریالی از کلیه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی ، گشایش اعتبارات و ال سی برای شرکت نزد بانک‌ها ، ایجاد شعب و نمایندگی در سراسر کشور برپایی غرفه و شرکت در کلیه نمایشگاههای معتبر داخلی و خارجی و بین المللی ، عقد قرارداد با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت در کلیه مناقصات و مزایدات و پیمانها اعم از دولتی وخصوصی و بین المللی . درصورت لزوم پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط مدت : از تاریخ ثبت به مدت نامحدود مرکز اصلی : استان تهران ، شهرستان تهران ، بخش مرکزی ، شهر تهران ، محله توحید ، خیابان توحید ، خیابان نیایش شرقی ، پلاک ۳۷ ، طبقه پنجم ، واحد ۵۰۱ کدپستی ۱۴۵۷۸۸۷۳۹۱ سرمایه شخصیت حقوقی : ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال می‌باشد . اسامی و میزان سهم الشرکه شرکا : آقای سیدمیثم لاجوردی به شماره ملی ۰۰۱۳۶۵۰۴۸۳ دارنده ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال سهم الشرکه آقای محمد هادی زاهدی وفا به شماره ملی ۰۰۴۳۸۵۳۹۰۰ دارنده ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ریال سهم الشرکه آقای سیدمحمد حسین هاشمی گلپایگانی به شماره ملی ۰۴۴۰۰۴۸۷۷۱ دارنده۴۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال سهم الشرکه آقای سیدمرتضی احمدزاده به شماره ملی ۰۹۲۰۱۲۷۴۱۱ دارنده ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال سهم الشرکه اولین مدیران : آقای سیدمیثم لاجوردی به شماره ملی ۰۰۱۳۶۵۰۴۸۳ و به سمت عضو هیئت مدیره به مدت نامحدود آقای محمد هادی زاهدی وفا به شماره ملی ۰۰۴۳۸۵۳۹۰۰ و به سمت رئیس هیئت مدیره به مدت نامحدود آقای سیدمحمد حسین هاشمی گلپایگانی به شماره ملی ۰۴۴۰۰۴۸۷۷۱ و به سمت مدیرعامل و به سمت عضو هیئت مدیره به مدت نامحدود آقای سیدمرتضی احمدزاده به شماره ملی ۰۹۲۰۱۲۷۴۱۱ و به سمت نایب رئیس هیئت مدیره به مدت نامحدود دارندگان حق امضا : کلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور شرکت از قبیل چک ، سفته ، بروات ، قراردادها و عقود اسلامی و اوراق عادی و اداری با امضای مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره متفقا همراه با مهر شرکت معتبر می‌باشد . اختیارات مدیرعامل : طبق اساسنامه ثبت موضوع فعالیت مذکور ، به منزله اخذ و صدور پروانه فعالیت نمی‌باشد . پ ۹۸۰۴۲۴۸۶۱۴۰۶۵۰۲ اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ –  آگهی رسمی برنامه میدون – تغییر آدرس از طبقه ۵ به طبقه ۶ – کدپستی ۱۴۵۷۸۸۷۳۹۸

آگهی تغییرات موسسه حامی کسب و کار میدان به شماره ثبت ۴۷۶۹۹ و شناسه ملی ۱۴۰۰۸۴۷۰۳۷۸
به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۸/۰۲/۱۳۹۹ تصمیمات ذیل اتخاذ شد :
تعداد اعضای هییت مدیره مرکب از ۳ الی ۴ نفر می باشد در نتیجه ماده مربوطه در اساسنامه به شرح مذکور اصلاح شد.
نشانی موسسه به آدرس استان تهران – منطقه ۱۴ ، شهرستان تهران ، بخش مرکزی ، شهر تهران، محله توحید ، خیابان توحید ، خیابان نیایش شرقی ، پلاک ۳۷ ، طبقه ششم ، واحد ۶۰۳ به کد پستی ۱۴۵۷۸۸۷۳۹۸ تغییر یافت و ماده مربوطه در اساسنامه اصلاح شد.
محمد هادی زاهدی وفا به شماره ملی ۰۰۴۳۸۵۳۹۰۰ با دریافت کلیه سهم الشرکه خود از صندوق موسسه از زمره شرکا خارج گردید.
سرمایه موسسه از ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال به ۷۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال کاهش یافت و در نتیجه ماده مربوطه در اساسنامه اصلاح گردید.
اسامی شرکاء پس از کاهش سرمایه به شرح ذیل می باشد :
آقای سید میثم لاجوردی به شماره ملی ۰۰۱۳۶۵۰۴۸۳ دارنده ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال سهم الشرکه
آقای سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی به شماره ملی ۰۴۴۰۰۴۸۷۷۱ دارنده ۴۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال سهم الشرکه
آقای سید مرتضی احمدزاده به شماره ملی ۰۹۲۰۱۲۷۴۱۱ دارنده ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال سهم الشرکه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x